کد خبر: ۹۶۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۱۸
مدیریت باشگاه کلباء به حمایت خود از فرهاد مجیدی ادامه می دهد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ شکست برابر الشارجه باعث شد تا مدیریت باشگاه کلباء به دنبال برگزاری جلسه ای با فرهاد مجیدی باشد. محمد عبید الیماحی، رئیس هیئت مدیره این باشگاه پس از بازی گفت که آنها درخصوص سرمربی ایرانی عجولانه تصمیم گیری نمی کنند.

به نقل از ورزش سه الیماحی گفته بود که مدیریت باشگاه از نتایج کسب شده رضایت ندارد و هر تصمیمی برای بازگشت کلباء به روند نتیجه گیری مثبت لازم باشد، اتخاذ خواهد کرد و در همین راستا نیز جلسه ای را با فرهاد مجیدی برگزار خواهد کرد.

1995397

روز گذشته این جلسه در دفتر باشگاه برگزار شد. مجیدی به همراه دستیارانش به دیدار محمد عبید الیماحی، رئیس هیئت مدیره کلباء رفت و طرفین به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

در نهایت نیز الیماحی بر حمایت از فرهاد مجیدی و ادامه حضور او در کلباء تأکید کرد تا سرمربی ایرانی با تمرکز بالایی در بازی بعدی به مصاف البطائح برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: